Saturday 17 December 2011

Bra dagar

Efter att helt plötsligt ha online-kompisar (häftigt uttryck, jag vet) tror jag bestämt att jag är tvungen att se mig om efter en ny väska. Hur ska allt krimskrams annars komma hem till Svea?

Åkte till en urtjusig strand häromdagen, Mirissa hette den. Bussen tog 4 timmar och jag mumsade på min nya favvomat - chilimango. Mycket nöjd.

Idag ska jag plugga, men innan ska jag gå och lägga mig på ett hotell och försöka få i mig lite solenergi. Tänker mig att motivationen höjs några grader om jag först får göra något kul. Dessutom är jag aningen trött, var på elektronisk musikfestival igår kväll. Huvudakten var en svennebanan, vilken grej. Hur som helst var det en rolig tillställning, delvis för att sri lankesiska killar dansar som vilda, svenska tjejer.

No comments:

Post a Comment